Thursday, February 16, 2006

12 grader varmt.....

....säger dom att det ska bli på lördag. Vi får väl se. Just nu e det snö o dimma o nån plusgrad. Men visst hade det varit skönt med värme, färgglada vårlökar och solen som värmer ansiktet på väg till jobbet på morgonen. Då kanske min äckliga förkylning släpper oxå, vilket skulle vara ännu skönare.
I går handlade vi mat för....håll i er.... nästan 20 000! (huf alltså.....) Man får en liten shock innan man inser att ok dela med 40 så blir det rätt....
Händer inte så mycket på jobbet. Ska surfa runt lite om Raul Wallenberg idag tänkte jag, har är ju en stor hjälte här och jag kan inte så mycket om det så jag tänkte fördriva tiden med det. Mitt projekt har ännu inte gått igång ordentligt men jag småpillar lite på det då och då ändå.
Har vanligtvis en superfin utsikt från mitt kontor, över Donau, Margaretaön och Parlamentet....men inte i dag....



Kramar tills nästa gång

No comments: